Vés al contingut (premeu Retorn)

El BKC convoca 9 ajuts dirigits a spin-offs per a la contractació d’estudiants en pràctiques

El Campus d’Excel·lència “Barcelona Knowledge Campus” convoca 9 ajuts dirigits a spin-offs, start-ups i empreses ubicades als parcs científics de la Universitat de Barcelona.

Aquest finançament està adreçats al pagament de les pràctiques d’estudiants de grau, doctorat i màster en aquests empreses i se situen en el marc de la convocatòria “Fortalecimiento 2015” del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

Els ajuts corresponen a la totalitat de l’import que les empreses hauran de satisfer als estudiants que desenvolupin les pràctiques i tindran una durada de 3 mesos a ser realitzades entre novembre del 2017 i maig del 2018. L’import total de cada ajut és de 1.770 euros.

La convocatòria està dividida en dues fases: una primera adreçada a les empreses i la segona, destinada els estudiants.

• Per concórrer a la primera fase, que té com a termini màxim de presentació de sol·licituds el proper 26 de Juliol, les empreses interessades han de complimentar el formulari disponible en el següent enllaç.
  • Un cop seleccionades les empreses adjudicatàries de l’ajut s’obrirà el termini de presentació de candidatures d’estudiants en pràctiques. Les places s’oferiran a l’aplicatiu GIPE (Gestió integral de pràctiques externes)

Podeu trobar tota la informació dels ajuts al document oficial de la de la convocatòria que trobareu aquí.