Vés al contingut (premeu Retorn)

Accions FP en el campus BKC

El BKC col·labora amb l’FP de forma activa, facilitant la realització de pràctiques als seus estudiants i mitjançant diferents accions de captació i promoció, en particular a través de l'Exploratori dels Recursos de la Natura (ERN) a Berga, que organitza amb èxit una Fira del Coneixement estesa als alumnes de secundària i als de Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

En el context de l'àrea prioritària de Coordinació en l'àmbit de l'Educació Superior, es proposa l'ordenació, publicitació i augment del programa de pràctiques curriculars d'alumnes de CFGS en el BKC. Per a això, s'han d'aplicar les pautes establertes des del campus en un protocol de pràctiques per a aquests estudiants que posa en valor l'accés a la instrumentació científica singular i l'entorn acadèmic del BKC, en comparació amb l'oferta de les empreses. Es pretén així emfatitzar l'interès per a l'ocupabilitat d'aquests estudiants en el sector privat el fet d’haver realitzat pràctiques en instal·lacions científiques singulars. Al mateix temps, es continuaran i s'intensificaran les jornades de captació, portes obertes i presentacions de professionals per als alumnes de CFGS.

Posar en contacte estudiants de grau superior d’FP amb els centres universitaris i grans serveis, equipaments i laboratoris del BKC contribuirà a estrènyer les relacions entre ambdues parts, a més de potenciar sinergies que seran de molta utilitat en la formació integral dels alumnes de FP.

Pràctiques d´estudiants de Formació Professional en centres singulars del Barcelona Knowledge Campus (BKC)

Proposta de desenvolupament d'accions d’FP en el BKC (PDF)